I just got back from UiTM last night.
Boring jugak tak tau nak buat apa.Sebab balik sekadar nak culik laptop je.
So..sorang kawan aku ni dia suka sangat lagu 6 Months ni.
Dulu aku ada la dengar lagu ni.Takde la terpikir nak cari chord dia.
Untuk mengisi masa lapang aku sementara nak balik kolej, aku strumming2 cari chord dier..Agaknya ok didengar.
Amaran awal : Sesiapa yang menghidapi penyakit telinga bernanah janganlah guna chord ini kerana dikhuatiri mengenai ke"betul"annya.Bantai je la..Asalkan aku rasa best.
Intro: A dengan D.Ulang dua kali kot.Ikut citarasa sendiri lah.
---Aku hold strumming kat sini lepas intro---
You're the
A D
direction I follow
C
To get home
A
When I feel like
D
I can't go on
C
You tell me to go
A
And it's like I can't
D
can't feel a thing
C
Without you around
A
And don't mind me if I
D
get weak in the knees
C
Cuz you have that
affect on me You do
Korus:
D
Everything you say
A
Every time we kiss I
Em
can't think straight
G D
But I'm ok And I can't
A
think of anybody else
Em
Who I hate to miss
As much as I
G
hate missing you
Interlude sama macam Intro.Cuma takde hold nak masuk verse satu lagi.
Verse 2:
A D
Months going strong now
C
And no goodbye
A D
Unconditional unoriginal
C
Always by my side
A
Meant to be together
D
Meant for no one
but each other
C
You love me I love
C
you Harder so
(Repeat Chorus)
Bridge:
A
So please give
D
me your hands
A
So please give me
D
a lesson on how
A D
to steal a heart
A
as fast as you
stole mine
Em G A
As you stole mine
D C
yeah
--slowkan strumming--
A
So please give
D
me your hands
A
So please just
D(hold)
take my hand
Pasal pattern strumming,dengar sendiri dulu lagu tu.Then baru boleh catch-up.
So..enjoy the song.Aku sertakan video kat bawah ni.
by Yon Yusuff.
tidur memeluk gitar semalam.rindukan anda.
6 Months by Hey Monday
July 09, 2009 § 0
What's this?
You are currently reading 6 Months by Hey Monday at Yon Yusuff.
meta
- Author: Yon Yusuff
- Comments: No Comments
- Categories: Kanvas Gitar Yon
Yon Yusuff's Current Playlist
Yon Yusuff's Formspring
Yon Yusuff's Facebook
Categories
- fazura si tanti (2)
- Kanvas Berita Harian (13)
- Kanvas Gitar Yon (12)
- Kanvas Harian (58)
- kanvas hidup Yon (65)
- kanvas kemerapuan penulisan (60)
- SNSD (12)
- Tangan Emas (12)
- Yon Yusuff (3)